top of page

SALGSVILKÅR OG ANGREFRISTSKJEMA

Priser


Clubassist AS betalingsbetingelser. Alle våre priser er oppgitt i norske kroner og inklusive merverdiavgift om ikke annet er oppgitt. Vi tar forbehold om å kunne endre priser og leveringsbetingelser grunnet forhold som vi ikke har kontroll over, som f.eks. økning i skatter og avgifter, valutaendringer eller endrede innkjøpspriser.


Frakt


Fraktpriser kommer fram av nettbutikken. Normalt så sender vi med postens klimanøytrale service pakke om ikke annet er avtalt. Clubassist as belaster frakt etter postens vanlige satser.


Levering


Leveringstiden kan variere noe fra prodkt til produkt. Frakttid er normalt 3-7 virkedager avhengig av ditt bosted.
Clubassist leverer kun produkter til fastlands-Norge.
Vi kan dessverre ikke levere varer til kunder med leveringsadresse utenfor Norge.


Angrerett


Angrerettloven gir forbruker rett til 14 dagers angrefrist etter at sendingen er registrert ved mottakers postkontor. Ved retur av varer må man oppgi fakturanummer, bankkontonummer med navn og adresse for tilbakebetaling av varesum. Retur av varer må leveres ubrukt og i originalemballasje.Benytt angrerettskjema og fyll inn nødvendig informasjon. Eventuelle kostnader ved retur av varen bæres av kjøper, dersom ikke forsendelsen skyldes feil fra Clubassist´s side.
Angrerettskjema kan hentes her.


Betaling


Vi tilbyr følgende betalingsmåter:
Privat: Visa, MasterCard
Bedrift: Visa, MasterCard, faktura
Ved kortbetaling vil beløpet bli belastet først når varen sendes. Clubassist  garanterer selvsagt at den opprinnelige transaksjonen blir refundert om kunden ønsker endringer eller kansellering av bestillingen.
Kortopplysninger håndteres av Stripe og lagres ikke av oss.
Ved valg av faktura vil faktura sendes på e-post. Et fakturagebyr på kr. 29,- tilkommer.
Eventuelle gebyrer kommer frem på handleprosessen.

Reklamasjon


Eventuell reklamasjon må skje innen 8 dager fra fakturadato via post@clubassist.no.
Kunden har for øvrig de reklamasjonsrettigheter som er angitt i kjøpsloven.
Oppdager du at pakken er skadet ved mottak, må du straks melde dette, gjerne allerede ved avhenting på postkontoret. Om du oppdager en transportskade først når du åpner pakken, må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake til postkontoret og fylle ut et skadeskjema. Postkontoret hjelper deg utfyllingen av sitt standard skadeskjema.


Uavhentet pakke


Uavhentede pakker vil bli belastet fullt ut for fremsendings -og returomkostninger samt et gebyr på kr. 50,- for vårt ekstraarbeide.
Salgspant / forbehold om eiendomsrett
Alle leverte varer forblir Clubassist´s eiendom inntil kjøpesum med eventuelle tillegg av renter og omkostninger er betalt. Jfr. pantelovens §§ 3, 14 og 11. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil i katalog og prislister.


Emballasje


Av miljøvennlige hensyn satser vi på gjenbruk av emballasje så langt det lar seg gjøre.
Personvern/ personopplysninger
Vi behandler alle personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Som ansvarlige lagrer og bruker vi disse opplysningene for at vi skal ivareta og administrere kundeforholdet.
Vi selger ikke personopplysninger til tredjepart, og vi bytter eller videreformidler heller ikke denne informasjonen med tredjepart.
Angrefristskjema: Trykk her for å laste ned.

bottom of page